15 DECEMBER

Tror ni jag fick nå ångest av att vakna 16.00?! Hoppade upp från sängen direkt.
Nu är jag hemma hos mamma och tvättar. Som vanligt fanns det ingen tvätt tid hos mig..

Anna & Fredrik är också här, Även kurt. (S&M's katt) Blev lite smått rädd när jag mötte en katt lika stor som en säl vid dörren. Men söt är han.

När jag har tvättat klart blir det raka vägen hem och städa min garderob. Har nämligen slitit ut hela över golvet. Så då har jag liksom inget val. Rätt smart!

Amanda kommer över på en kopp kaffe & lite surr senare.
Annars blir det nog en tidig kväll.

Min jobbhelg ser ut såhär:
Fredag 8.30 - 19.00 / Disco 19.30 - 01.00
Lördag 08.30 - 18.30
Söndag - Ledig ♥

Kommer nog vara rätt trött där på lördagen känner jag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu