HEMMAKVÄLL

Blev att vara hemma ikväll och ta det lugnt. For och köpte lite gotta, la mig och soffan och såg 2 filmer. Och nu är jag sjukligt jävla trött. Mamma och pappa lär väl ramla in snart, dom har varit på klubbviken & jag hade gärna velat träffa dom innan jag somnar, Så slipper jag väcka dom imorgonbitti :) Får se om jag håller mig vaken, Hade tänkt att träffa Anton när han slutar, Men jävlart tveksam om ögonen vill hålla sig öppna :(

Nåväl, kanske slänger in ett inlägg imorgon innan jag far.
Pusspåer ♥
sovgott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu