JUST CAN'T GET ENOUGH

For hem till Alexander där vid 14.00. For och hjälpte Uffe med lite saker. Vid 17 la vi oss i sängen och kollade lite tv, Efter några minuter slocknade vi båda två, haha. Sov i tre timmar!!! Skönt var det, men är fortfarande sjukt trött. Men ska hålla mig vaken till minst 11 iallafall. Måste se BB så ;)

Nu ska jag kolla på utlandsresor :) haha. Jag vet att jag ska resa om två veckor, Men alexander skulle få en resa av sina päron i studentpresent, så jag följer självklart med! Kommer bli såååå mysigt ♥ Det bästa av allt är att jag redan har alla cash till den resan. Tacka skatteåterbäringen :D

Är sugen på att fara till kreta, eller kanske spanien. Fast blir typ aldrig less på turkiet heller, En fjärde gång kan ju inte skada? Haha. Får se vad vi hittar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu