IDAG ÄR EN BRA DAG

Mamma kom just och väckte mig och sa att jag hade fått min skatteåterbäring. 10 000 kr trillar in på mitt konto i juni. Hur sweet är inte det? ;) Trodde jag skulle vara fattig som en lus när jag kom hem från alanya, men inte det. Woho, bra start på dagen alltså!!!

Hade ju grymt svårt att sova inatt. Men till slut somnade jag, men har ändå vaknat upp cirka 5 gånger. Jobbigt läge. Hoppas jag får bättre sömn inatt.

Nåväl, nu ska jag iaf koka kaffe och se tv en stund. Sedan får jag se vad denna dag bjuder på :) Herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu