BULLBAK

I stora mängder. Sara, Martin och Mamma satte igång att baka bullar. Mumsigt värre.

Till veckan sätter träningen igång. Då ska jag försöka bli lite nyttigare också ;) Har suttit och kollat in nya träningsskor + kläder, Har hittat mig det jag vill ha nu :-) Blir svart/rosa ;) hehe. Jag har ju sån tur som fyller år om två veckor, så får det i present ;) sweet. Har inte så stor lust att betala det själv.. haha.

Just nu har jag en enorm huvudvärk, Anledningen är att sara sitter och spelar gitarr.............

Imorgon blir det jobb 9-19 .. hörs efter det:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu