25 APRIL

Dålig uppdatering av mig. Sorry!

Vi kom ju som sagt natten mot lördag. Vi for på max och åt lite mat innan vi for till Alexander och sov :) På lördagen blev det att göra lite ärenden.. Som att fara på bolaget och sådant ;) Var ju grymt bra väder den dagen, Så när vi kom hem till A igen så drog vi fram solstolarna och pressade i ungefär två timmar. Riktigt skönt var det!! Drack även en kall Xider medans, Tummen upp ;)

Mot kvällen blev det att grilla :) Henke kom och åt med oss också, Vilket var trevligt! Senare kom det lite gamla vänner till mig och vi hade en rolig förfest innan det bar av mot krogen.

Igår söndag: Sov till 12 ungefär, Städade lite åså. Senare mot eftermiddan for vi till stan, Gick till kebabhuset och åt lite bakismat och sedan gick vi hem till mig. Efter ett tag bestämde vi oss för att fara till sun-tan och sola, sagt och gjort! Nu börjar vi få lite färg iallafall ;) Mot kvällens slut blev det att krypa ner i sängen och se lite av pistvakt the movie :) Men det dröjde inte länge tills vi båda däckade. Satan vad trött jag var!!

Idag vaknade vi kanske runt 13.00 .. skönt som fan att få sova ut! Gick upp och åt frukost och drack kaffe. Sedan var det bara att ta tag i mitt stökiga rum, Det tog emot kan jag lova. Men det var bara att röjja undan alla jävla kläder och annat som låg i vägen. Nu kan man äntligen vistas här inne ;) haha.

Vi har precis sett på Big brother live - repris från igår. Och snart ska vi väl bädda ner oss i sängen framför en film :) Alexander har skola imorgon och jag ska fixa en massa. Måste gå till banken och föra över pengar till pappa så han kan betala resan åt oss, Sen måste jag även växla lite fickpengar! Ska sola också, Måste jobba lite på brännan innan jag far, det är ju bara 20 dagar kvar nu!!! :D Och om nio dagar fyller jag även 19 vårar. Sweet.

Vi hörs imorgon mina vänner. Hoppas ni har haft en trevlig påsk!
Godnatt ♥


Bilder från i helgen finns på ansiktsboken ;>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu