face down

godkväll

Sitter och dricker ett glas trocadero och lyssnar på soft musik. Jag ska dra hem någon film och lägga mig i sängen strax. Är grymt trött.. jag behöver rikligt med sömn snarast.

Börjar 08.15 imorgon också. suck.. men jag ska egentligen inte klaga. Jag trivs som fan i min klass, trivs på programmet också. Så det blir nog inga problem att ta mig igenom alla år.

Och jag saknar liv,anton och elias så sjukt mycket. Kanske det blir att träffa dom i helgen. Hoppas iallafall det. Gud vad jag ska pussa på dom, Mina små älsklingar!

Vi hörs imorgon.
sleep tight



I keep on running, keep on running
And nothing works


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu