söndag

Blev att vara hemma hos issa igår och föra :) Emma och Michaela kom också förbi, mycket trevligt. Vid halv tolv började vi traska mot the corner där vi blev kvar tills det stängde. Därefter gick vi till max och sedan gav vi upp. Hade iallafall en trevlig kväll :) Bortsett från lite onödigheter.. but what to do.

Jobbat från 11 till 5 idag, sedan övningskörde jag med pappa en stund. Sen har jag varit med issa ett tag, snackat lite skit som vanligt :) Sen for jag ut en sväng. 

Ligger i soffan just nu, ska se film snart med anna och fredrik. Om jag orkar hålla ögonen uppe. Ajaaaaaaaaaaaa, hörs imorgon om inte annat.

sweet dreams


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu