tisdag

heeey

Jobbat från 09.00 till 17.00 idag. Det har varit så sjukt mycket folk, Det kom en grupp på 100 barn direkt vi öppnade, och såklart skulle alla äta också. Sen är det ju höstlov så nog fan har det varit folk, men jag har klarat dagen, synd bara att man ska jobba alla dagar fram till söndag. haha.. men det är cash ;)

har just duschat och gjort mig klar :) Mysis kommer snart hit, blir väl att se en film, eller om vi ska se hockeyn? Fårse :)

Sitter och pluggar teori nu iallafall, Det måste fan sitta till 100%
så jag ska forsätta med det nu,

Hörs väl senare :)
Puss



ibland är man riktigt HET på jobbet!
dock har jag ju inte hela dräkten på mig, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu