Dag ett

Om mig:

Anna Madelene Nyberg
18 år, 4/5-92
född i piteå, bor i luleå (lgh i stan)
En mamma och pappa, två systrar.
jobbar på leoslekland
partyprisse
snowboardåkare

vart ska jag börja? Hmm.. Jag är en väldigt glad och social person. Fast jag har även mina brister. Är väldigt svartsjuk av mig, vilket är rätt jobbigt när det kommer till olika saker. Men försöker bli kvitt den ;-) Vilket kan vara väldigt svårt ibland. Jag är också en ganska känslig person.. Men det ser jag nästan inte som en negativ sak. Tycker det är bra att man kan stå för vissa saker, och kunna visa det. Sen har jag rätt svårt att släppa in folk i mitt liv, Jag hatar verkligen press. Det är det värsta jag vet.. Kan inte heller lita på någon till 100%. För när man väl börjar göra det spricker det ändå och man blir sviken. Önskar att jag kunde.. men det går inte för mig. Vad ska jag mer berätta? Född i oxens tecken = envis. Stämmer väl till en viss del, hatar att ha fel, ger aldrig upp osv. Vill att saker ska vara på det sättet jag vill ha det.. Ibland blir det ju inte så.. men det får man ju ta. haha. Hmm.. jag är väldigt barnkär också. Längtar tills jag får egna. Det är verkligen någonting jag ser fram emot. Att ta hand om barn och se dom utvecklas tycker jag är riktigt roligt. Men jag ska nog vänta några år till ;) Just nu kommer jag inte på någonting mer att skriva om. Vill ni veta mer så kan ni droppa en kommentar. So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu