söndag

hey!

Kan skriva lite kort om helgen!
I fredags blev det utgång, först satt jag och några brudar hos mig och förfesta lite smått, Och sedan blev det cleo. Det var mycket roligt, dansade så mycket så att jag nästan inte klarade av att gå hem.. haha. Men direkt när jag kom hem bytte jag bara om, sen gick jag och mötte tobbe och det slutade med att jag följde med han home! Spenderade min natt dära, Vaknade kring elva dagen efter, han skulle fara och tattuera sig så jag for hem och tog en lång jävla dusch, fan så skönt det var .. haha!

Igår då, lördag! Jag var hemma hela kvällen, pluggade teori, såg alla möjliga filmer och bara tog det lungt =) Skönt var det. Jag behövde en sån dag!

Och idag har jag jobbat från elva till sex. Gick braaaa, är bara sjukt trött nu. Jag har varit nere på konsum med lillasyster och köpt cola + candy! Så jag ska se en film & sen plugga! Bara 400 frågor kvar nu ;) Måste vara klar till den 31.. Sen händer vadå?!;) heheeeeeeee

aja. Jag laddar upp lite pix sen då.
PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu