söndag

Galen helg, Är helt slut. haha ;D

Igår blev det då först jobb till 18.00! Sen for jag direkt hem och började göra mig klar =p sen for jag till hockeyn för att möta brudarna, Och då for vi till saraN för att börja förfesta! :) Hade grymt trevligt, Sjöng även lite singstar, kan inte ha låtit bra alltså.. Haha! Sen blev det att åka långdojja.. =D (y) osvosvosv.. sov iallafall över hos sarak ;>

Började jobba klockan 10 i morse. Skulle ha jobbat till fyra men jag fick sluta tidigare, Och fick även skjuts hem av min chef! Skönt =)

Nu ska jag ta och göra mig klar, och sedan ska jag iväg en sväng;) Blir en bra avslutning på en jävligt bra helg! Skriver kanske senare ikväll. Kommer nog dyka upp nå bilder också! BAY

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu