snö kan dö

Kan det sluta snöa någon gång?!?!?

Kom typ just hem, Blev att sova borta inatt iallafall :) Sara kom iallafall och hämtade mig runt ett tiden, Sen följde jag med och kollade på en bil :b Och nu ska jag ta mig nå lunch och sedan en dusch!

på någon timma kommer mormor,farmor osv hit. Vi ska fira sara som fyller 19 på måndag. Fast hon far till stockholm imorgon så det är därför hon firas idag. Men det gör mig ingenting, är grymt sugen på tårta ;) haha. Och jag åt ballerina kladdkaka igår, och jag håller med, satan vad goda dom var (y)

Men nu ska jag slita mig från datorn!
vi hörs. Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu