tisdag

fyfan vad skönt att sluta klockan två idag. Och härligt väder var det också, sweet!

tobias och pekka kom och hämtade mig när jag slutade, då blev det först biltema & sedan for vi på donken, jag köpte mig en svingod sallad, sjukt gott är det ju, nästan bättre än cheese ;) fast bara nästan. haha,

nu är tobbe på ssab, har han tur kanske han får jobb :p håller tummarna!!! men han kommer nog snart tillbaka och då ska han få hjälpa mig att koppla in stereon i min bil, sedan får jag se vad som händer och sker =) Ut på äventyr? vem vet. Något hittar vi nog på iallafall, vi hörs kanske senare :) Puss&Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu