söndag

hofff, tung helg alltså!!

I fredags blev det att gå en sväng på the corner med emma sara och johan! Hade riktigt kul faktiskt, var rätt bra med folk =) Dock somnade jag ganska sent, och jag började jobba klockan nio.. haha

Igår blev det då först jobb, 9 till 6. For hem direkt efter, tog en dusch och gjorde mig klar. Sen for jag till issa där det bjöds på gofika, Efter det korkade vi upp :) Kom massa trevligt folk och vi hade allmänt roligt. Vid tolv gick vi ut på the corner så födelsedagsbarnet fick köpa sig en öl! Dock stannade jag inte där så länge,

Idag blev det jobb igen... fyfan, är helt slut, har jobbat hela veckan + hela helgen. Skönt som fan att jag är ledig tills på torsdag, fast det vet man aldrig.. han kanske ringer och ber mig komma in. Wellwell... Ska duscha nu och sedan ska vi gå och se på skaburbian!

tobbe har ringt mig två gånger från kreta idag, JÄVLA FUSKIS! Han satt på balkongen och drack en grogg!!! satans unge, haha. jag vill också!!!!!  Fick ett mms på min bil också, han sa att han inte hade tintat bakljusen, men där lurades han! tack så mycket ;bbbbbbbb

nu blir det en dusch... kommer nog dyka upp lite bilder och sånt sen!
pussar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu