lördag

Gick bra att jobba idag, var ju inte så många timmar så :)

slutade klockan 6 & tobbe var snäll som kom och hämtade mig! Han for hem en sväng och jag for hem och åt gomat, kött och gratäng med kall beasås! min favorit ;) sedan kom tobias hit, Då satte vi oss ner och spelade familje geni med sara & johan. Sara vann... men jag tror lite fusk gjorde att hon vann! heeh ;b Sen for vi förbi max och köpte chilicheese! Mums säger jag bara, ;b och sen for vi och släppte av johan, & sedan sara! Drog en repa i stan och sen for vi hem :)

Funderar på att dra igång någon rulle. Är inte det minsta trött så en film hade inte suttit fel! Jobb imorgon mellan 0800 - 1400! Hoppas på fin väder så man kan få sig lite färg & kanske en sväng ut med båten =)

nåja, tycker faktiskt att jag kan slänga upp lite pics, var ett tag sen.
Det får bli lite gott och blandat :-)










finns många många många fler bilder jag hade kunnat ladda upp.. men jag orkar inte. Haha =p men när jag ser alla bilder med mina vänner börjar jag sakna som fan! vart tog allt vägen? Vi måste få tillbaka det vi hade, allt vi gjorde, fan vad det var underbart. Hade inte tråkigt en sekund. Näfan.. måste göra något åt detta. Ellerhur?! Saknar ALLA så fruktansvärt <3 i love you all! dags för en tjejkväll, eller vad säger ni flickor?

fårse om det dyker upp något mer inlägg ikväll.. kan hända.. är pigg som tusan och jag vill inte sova.
puss på eeeeeeeer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu