frasses <3

Medans mäklaren var här och hade visning för en massa familjen så for jag mamma och pappa upp till replokalen i en halvtimma. Städade efter pappas och deras lilla fest som dom hade igår. Sen flyttade vi tillbaka alla instrument osv.. =) Sen ringde mäklarn och sa att dom var färdiga så då for vi hem! Men min mor är inte så smart.. Hon hade glömt att ta med sig en nyckel till dörren.. haha.. så vi var utelåsta.. Så vi ringde till mäklarn och sa att vi behövde hämta en nyckel till vårat hus..men då hade han en annan visning så vi for på frasses och käkade tills han var klar! Så nu är jag äntligen hemma =) Sitter och funderar på vad man kan hitta på en sånhär snöig söndag. Funderar starkt på att bara vara hemma, :) Ska ut och övningsköra ikväll iallafall.. Blir väl att fara förbi kvarre och köpa lite candy och cola! Låter fint tycker jag.

och jag vill flytta nununununu! Håller tummarna på att vi får något bra bud!
och sen vill jag ha massa pengar.. ska jobba så mycket som möjligt den här månaden. Jag vill shoppa, jag vill resa, jag vill köpa en bil! Och det ska jag också,

nu ska jag ta och nöta lite dator.
hörs hej!


jag ska aldrig mer säga sanningen till nån som saknar förmåga att förstå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu