fixat och klart

Nu har jag dammtorkat och städat garderoben! Har även gjort fransk manikyr =) Klarar inte av att vara utan nagellack, haha.. känns naket utan typ.. =p nåååja, pratade nyss med tobbeee, han kommer och hämtar mig snart så ska vi ut en sväng! Sen far vi väl hem till honom =) gah, kan inte beskriva hur glad jag är att få vakna brevid dig vid min sida <3 Den här månaden det har varit slut har varit den tyngsta i hela mitt liv. Vi har ju trots allt varit tillsammans sedan 2006, så det är inte så konstigt! Men jag har alltid älskat dig, och kommer alltid att göra det :)

i helgen blir det lungt för min del =) Blir att jobba på lördag från 12.00 till 16.00. Får väl se om det dyker upp nåmer jobb i helg. Får hoppas på det :) justja.. Jag och tobbe har bokat nå lägenheter! Hoppas att vi får en :) hihi. Gud vad glad jag skulle bli! Det är bara att hålla tummarna!

Nu ska jag ta en kopp thé och sedan dra ut.
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu