då var det över

Nu är det slut på det roliga, Men är glad över att jackie & patrik vann! :)

Nu ska jag ta och borsta tänderna och sedan sova. Ska på stan imorgon med nathalie och ta en fika och prata om lite allt möjligt. Men innan det funderar jag på att gå på stan själv en stund, Tänkte inhandla lite snygga smycken! Fårse om jag hittar nå snyggt! Sen där runt fyra Ska jag iväg med pappa och övningsköra! Och som sagt blir det kanske bio med min käraste mor på kvällen, om vi hinner =)

Justja, måste även ringa anders och säga att jag kan jobba på dagarna nu när jag ändå inte har något bättre för mig =) man vet aldrig, dom kanske behöver hjälp på veckorna också! wellwell.. dedär med att jag skulle sova vettefan om jag kommer göra nu.. för jag insåg just att jag är väldigt pigg? Aja, blir väl att nöta tills jag blir trött :)

kanske hörs senare


mysig sommarbild som jag tog på klubbviken för ca 2 år sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu