söndag

Fan vad jag har blivit sjuk. Helt sinnes....

Började jobbet klockan elva idag. När jag klev upp ömmade hela kroppen för varje steg jag tog typ. Förjävla jobbigt, men jag sjukanmälde mig inte utan jag härda och for till jobbet iallafall. Hade fem kalas, gick väl inte sådär superbra eftersom jag knappt kunde prata, men jag gjorde så gott jag kunde. Fick sluta när jag var klar med det.. typ runt halv två, och det tackar jag för! Behövdes verkligen.. Inte så smart heller att jobba i en sån miljö när man är så risig.

Jag la mig när jag kom hem.. vaknade nyss. Har alltså tagit en powernap på fyra timmar.. så värt. Är fortfarande sjukt trött men ska försöka hålla mig vaken till tio iallafall. Får hoppas att jag mår bättre imorgon.

Vi hörs kanske sen..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu