jordens undergång?

Ikväll blev det att fara ut med issa en liten sväng.. for till kvantum och köpte glass och cola. Sedan hem till mig, :) såg jersey shore osv :-) Hon for där vid elva och då kom A & M.. Vi har pratat om massa sjuka saker.. om jordens undergång, liv efter döden osv. Dom har verkligen lyckas skrämma upp mig om jag säger så.. tänk om jorden verkligen går under? Näfyfan, vill inte ens tänka tanken.

Ska alldeles strax sova :) Lönen har kommit in nu som tur är. Så imorgon blir det att fara iväg med issa och handla julklappar. Kanske kirrar julklappen till mig själv också, om jag vågar ;) får väl se imorgon.

Vi hörs då :-)
Godnatt sötisar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu