innan jag går och lägger mig

SEX/KÄRLEK
- Är du singel nu? jajamen
- Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Långa
- Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? jag vet inte riktigt
- När hade du sex senast? ;)
- Har du kört oskyddat nån gång? yes
- Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? jo
- Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? vem har inte?
- Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? har nog hänt.
- Haft sex och sedan ångrat dig? Ja.
- Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? nej
- Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? självklart
- Sparat något från ett gammalt förhållande? Ja, har fortfarande klar. För värdefullt att kasta bort.
- Somnat gråtande pga kärleken? ja.
- Varit på en blind date? inte det.
- Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? 4år.
- Har du någonsin varit kär? absolut :)
- Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? joo.

KOMPISAR
- Har du nån bästa vän? Flera :)
- Är du ofta med dina vänner? Jodå, men finns vissa man saknar.
- Vad brukar ni hitta på? Allt möjligt
- Bästa minnet med nån vän? Alanya 2010 med issa, Alla galenskaper med frida och många fler.
- Säg namnen på några riktigt bra vänner? Ingen nämnd, ingen glömd
- Kan du vara dig själv med dina kompisar? ohja :)
- Har du hatat din bästa vän? absolut inte.
- Litar du på din bästa vän? det gör jag nog.
- Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? Ja.
- Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? Ja.
- Vart bor din bästa vän? eftersom jag har flera, så olika.
- Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? hehe.. händer.
- Har du ljugit för någon kompis någongång? Ja.
- Har någon kompis ljugit för dig någongång? Ja.
- Ljuger du för dina vänner ofta? neej
- Vilken kompis var du senast med? Issa :)
- Har du många kompisar i din klass? har ingen
- Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan? -
- Två stycken vänner som du känt sen du var liten? Amanda och rebecka.

SISTA SOM
- Du fick en puss av? hemligt
- Sov med dig i samma säng? Hemligt
- Du delade ett riktigt skratt med? Issa :-)
- Du gick på bio med? issa och martin :)
- Du höll i handen? Hemligt
- Du gick på stan med? Issa
- Delade en pizza med dig? Lillasyster
- Du ringde? mamma
- Skickade ett sms till dig? Kalle
- Du kramade? hemligt
- Gjorde dig lite besviken? -
- Gjorde dig mycket besviken? -
- Du skrev med på msn? Martin
- Du snackade skit om? det tar vi inte här.
- Du åkte bil med? issa
- Gav dig en komplimang? ;)
- Du kollade på film med? alexander
- Du åt med på resturang? min syster och några andra brudar
- Betalade något åt dig? Mamma
- Grät inför dig? det tänker jag inte heller berätta.

BOENDE
- Bor dina föräldrar tillsammans? jo=)
- Om inte vem bor du mest hos? -
- Har du eget rum? yes
- Egen dator? Ja
- Egen tv? yes
- DVD? japp
- Boxer? ne, dock dreambox i vardagsrummet.
- Internet? yes
- Vilka färger går i ditt rum? brunt och beige.
- Har du stror golvyta? jo
- Får man plats att sova fler än en i din säng? Jo, typ två :)
- Är köket stort? Ne, normalt typ
- Ismaskin? Nej.
- Micro? Ja, som tur är. haha
- Glass i frysen just nu? Nej :(
- Fler än ett badrum? Ja
- Badkar eller dusch? Dusch.
- Tvättstuga? Jo.
- Balkong? Japp.
- Bra grannar? jadå :)

DIVERSE
- Favoritfärg? Svart/vitt.
- Mobiltelefon? skulle inte klara mig utan, så ja :)
- Skola och program? inget
- Oskuld? nej
- Senaste filmen du såg? Om jag nu minns vad den hette,
- Senaste låten du lyssnade på? ingen aning
- Vad står det i ditt äldsta sms som du har kvar i inkorgen? - "okej:)"
- Hur många timmar har totalt pratas i din telefon? - orkar inte kika.
- Hur många SMS har du totalt fått på din telefon? -
- Hur många SMS har du totalt skickat ifrån din telefon? -

- Vad åt du till middag igår? Spagetti och köttfärsås
- Har du duschat idag? Imorse :)
- Vad var det senaste du sa till din mamma? godnatt
- Vad var det senaste din mamma sa till dig? Godnatt
- Har du skolkat någongång? Blev utskriven. Så ja,..
- Är du en svartsjuk person? hmm.. förr var det värre.. har som börjat komma över det nu. Så onödigt och saker och ting blir bara dåliga som man är svartsjuk hela tiden.
- Går vänner före en partner? Absolut. Det har jag verkligen insett.
- Kommer du bra överens med din familj? ja, min familj är det bästa jag vet.
- Vad ska du äta till middag ikväll? Har redan ätit. Möjligtvis en macka nu innan läggdags.
- Har du några syskon? Lillasyster 16, Storasyster 19.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu