dag fyra

min bästa vän ♥

Då måste jag faktiskt säga att isabel dibeus är den bästa vännen jag har. Jag kan lita på henne och prata med henne om allting. Hon finns alltid där för mig, stöttar och förstår. Vi har samma sjuka humor och har alltid roligt tillsammans. Det finns egentligen inte någon jag kan lita på till 100%, men tror nästan att jag kan lita på henne fullt ut. Har inte känt henne så jättelänge.. typ sedan 2008 trorjag? Jag vet inte riktigt. Men under den tiden har vi så många minnen tillsammans, Midsommar, alanya, alla galna fester, lk och många fler ska det bli också. Helt klart den bästa :) Sen har jag många fler andra vänner som ligger mig tätt till hjärtat. Ni vet nog vilka ni är själva :-) Min första bästa vän var frida pettersson, året 2006 var det bästa i mitt liv. Jävlar vad vi röjde.. gjorde allting vi absolut inte fick göra, hittade på dom mest sjukaste sakerna. Men kul var det, och det kommer jag aldrig att glömma. Det suger att vara äldre nu och få göra det mesta. Man vill ju ha lite spänning i livet och göra saker man inte får ;) ta mig tillbaka till fjortisåren. Haha! Ni andra är inte glömda. Älskar alla mina underbara vänner ♥




Kommentarer
Postat av: Isabel

<3333

2010-12-04 @ 20:34:11
URL: http://isabelsconfession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu