valborg

Uppe med tuppen!

Ska snart börja bege mig mot leos. Bussen går klockan åtta och jag har förberett min mobil med skön musik så jag har något att göra. Det tar trots allt 40 min dit ut.. jobbigt! Men ibland är det rätt skönt att bara lyssna på musik och koppla bort allting för en stund =)

Sen kommer pappa & hämtar mig klockan tre, då ska jag övningsköra, vi ska fara och handla lite, mamma tyckte att jag måste ha något gott att bjuda på därborta, haha. Sen ska jag hämta issa och sedan far vi till lokalen och hämtar nyckeln åde :) Kommer bli awesome, Hoppas jag iallafall :D

Nu ska jag packa ner det sista jag ska ha med mig, det viktigaste får ju ej glömmas ;)
Ha en trevlig valborg allesammans :D PUSS & KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu