god damn your beautiful

Nu är jag hemma, :) Slutade klockan tre, så då for jag med jocke som sagt på bolaget och sedan skjutsade han mig till isabel :b var med henne en stund, gjorde fransk manikyr och sedan åkte jag med tobias hem till honom och hämta lite kortlekar, bla (sanning och konsekvens, elaka versionen;) haha! kul att ha på förfesten ;> sen for jag hem! Och sen jag kom hem så har jag bara suttit vid datorn i stort sett.. har gjort någon skiva till imorgon åså. Och nu ska jag börja packa ner lite stuffs som jag måste ha med till jobbet imorn, för jag hinner inte hem nå efter ;s Men det gör ingenting =b

Borde typ göra mig nå middag nu? Jag HATAR att vara ensammen hemma, då måste jag laga mat själv, och jag orkar aldrig göra någon riktig middag, så det brukar blir något enkelt.. haha! Får väl se vad jag hittar på för något denna gång ;> Nä, nu har jag inget mer på hjärtat. Vi hörs imorgon eller ikväll!

hej så länge!

kan bjuda på ett par partypics såhär inför helgen. Jag är sjukt taggad, någon fler än jag? ;D

nu fick datorn ett hattifnatt igen, jag ger upp.... haha. hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu