trötttt

skolan idag gick rätt fort.. men sen när jag kom hem till tobbe, dra åt helvette vad jag börja känna mig hängig. Tog en tupplur, och de var inte bättre när jag vakna. det är till och med jobbigt att skriva nu.. fyfan säger jag bara om det är den där jävla influensan som spökar. Ändå är jag riktigt noga med att tvätta händerna och sånt. Så jag får hoppas att det bara är så för att jag är trött! (Y) har inte tid att ligga hemma och vara sjuk. Nejnej,

nåväl.. ska nog ut en liten sväng ikväll iallafall.. skönt att åka bil ibland, lyssna på bra musik osv. Har faktiskt inte varit ute me tobbe så mycket på senaste tiden.

ska iallafall ta en snus nu, lägga mig i soffan och vila tills det blir utgång.
kysss



mums, något sånt där gott hade inte suttit fel.. måste ha nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu