torsdag

Gud vad jag älskar när torsdagen är OVER! då kan man ta det lungt för att man vet att det är fredag nästa dag och jag bara har två lektioner! toppen alltså. Men vet inte om jag ska till skolan imorgon.. Mamma har pratat med polisen idag när jag var i skolan, Så ringde hon mig och sa att jag skulle till rättsläkaren imorgon. Men dom skulle ringa upp nu ikväll och säga vilken tid osv. Såå jag vettefan! Efter det ska jag iallafall på stan och inhandla nå nya stuffs. Blir nog att köpa nå ugg's, lacktights åde. Och ny ögonskugga och foundation! får se vad jag hittar mig! Är i behov av en ny jacka också.. men köper nog den nästa månad. har redan en höstjacka så jag väntar och köper en vinterjacka sen =) nåja.. Idag på hålet for jag fridai amandae och lowlow till besiktningen! Matte skulle besikta sin bil så vi följde med. Hade ändå en och en halvtimmas lunch. Nåja, sen gick jag på stan en sväng med frida och anna också =p sen vid fyra tog jag och anna bussen till ica, för mamma var där, köpte en fet godispåse =b så nu sitter vi hära och smaskar på!

ikväll får jag se vad som händer och sker..
PUSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu