lalal

nu har jag sett på film, och tobbe också då =p det fick bli collage tror jag den hette =p den var rätt bra! Tobbe for för ett tag sen, han ville inte bli väckt imorgon när jag ska upp till skolan så tidigt ;) haha.. så ska snart krypa ner i sängen och sova. Och jag blir så arg när jag inte kan sova på min vänstra sida!! kan inte ligga med ansiktet mot kudden, för har massa jävla bulor i skallen, så har skitsvårt att sova när jag måste sova på rygg. Inte sköönt alltså, haha


nåväl, vi hörs imorgon då!
Pusssar


väx upp förhelvette, märks att folk inte har något att tänka med ibland.
waste of time alltså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu