aaaaaaaaaaj

jag har sån jävla tung huvudvärk just nu.. inte kul..

Sitter och kollar på massa bilder osv.. har typ varit inne på pixbox,facebook,bloggar osv typ 1000gånger om. Men nu snart ska jag gå ner och hjälpa mamma att baka! Pappa fyller 45 imorgon så, och nästa vecka fyller min mamma och min lillasyster år på samma dag. Så det blir mycket fika! Måste fan börja träna innan jag rullar fram.. haha nä. Jag har rätt svårt för att gå upp i vikt, går typ bara ner. Men jag måste börja träna .. måste ju komma i form! ;D

nu ska jag go dooooown
skriver sen


tjoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu