tisdag

hej på er

sov hos tobias inatt som sagt. Vi klev upp klockan sju och halv åtta var vi påväg till tandläkarn. Och jag kände bara hur kroppen ömmade. usch vad jag mår pissdåligt. Men jag tog mig dit, och det gick bra där! inga hål (Y) sen skjutsade tobias hem mig innan han började. Jag mådde verkligen skit. och det gör jag fortfarande. Har nyss kollat på film, en shopaholic's bekännelser om det stavas så. Whatever.. jag fryser, ÅH! vill inte vara sjuk :'(

sitter och snackar med ela på msn ;)
någon som vill joina våran grupp? ALK! (står inte för alkisar) HAHA!

nåja, ska nöta fb nu, Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu