söndag

hejhejhej

det blev en tripp till piteå igår! min morbrors tjej hade 30års fest. Svin kul att träffa alla :) morfar var också där så det var roligt. For även förbi emma där hon var med sina polare, stannade bara en snabbis sen for vi till mange en sväng och sedan tillbaka till festen. Var även på dans igår?! hahah.. typ 60+.. nämen, de va kul

fåsenu, kom hem klockan halv sju? Var på sjukan en sväng också och jag å ela hade väldans roligt. haha, men det roligaste var ju ändå på shell. Jag skrattade till jag grina, vet inte ens varför! hahah, Nämen, asbra kväll iaf.

Idag är mitt humör åt det deppiga hållet. Så nu ska jag fara till ela och äta maxmat <3 Sen försöka bli lite gladare! med det blir jag alltid då jag är med mina friends! <3 puss på er!

hörs sen.
hajjdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu