jaaaaaaao

16-åring slog kvinna med glasflaska
Den 20 september på Västra Brogatan i Luleå, angrep en ung 16-årig kvinna en annan kvinna. 16-åringen ska ha slagit kvinnan i huvudet med en glasflaska.
16-åringen som är från Luleå ska ha vållat kvinnan smärta, svullnad, underhudsblödningar och huvudskrapningar. Den unga 16-åriga kvinnan medger att hon slagit ett slag med en glasflaska, men att det var i nödvärn.
Vittnen till händelsen vittnar om att det inte varit frågan om något nödvärn, utan att flera slag har utdelats.

hittade detdära i tidningen.. Rättegången är ju snart. usch vad nervös jag är, men det kommer nog gå bra! Ska träffa advokaten på tisdag också! Hoppas att hon är bra, fick en kvinnlig så det var ju skönt. =p



nåja, Åt för en stund sen, fyfan vad det satt bra! haha. Nu ska jag slå på någon film och bara ta det lungt. Är så sjukt trött. Kommer nog somna efter fem min av filmen, ögonen svider för att jag är så trött. Huvva..

kanske hörs senare om jag inte somnar ;)
puss på er!

Kommentarer
Postat av: Isabel Dibéus

Det kommer nog gå bra gumman :)

2009-11-22 @ 20:38:48
URL: http://isabelsconfession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu