söndag

hejsan

har inte orkat skriva någonting haha..

har varit en rätt så lugn helg, fredag blev det lite party =p åkte bil åså, for till maja på fest men var inte där så länge =p sen kom tobbe ådom å hämta mig, så drog jag och tobbe på corsica =p mamma å pappa var där.. var där ett tag sen for vi hem vid halv två tiden.
 
Lördag tog vi det också rätt lungt, var så jävla dåligt väder.. köpte massvis med godis, var hos tobbe och såg på film, sen for vi ut en sväng, minns inte vad vi gjorde. haha..

och idag när vi vaknade for vi med modig och sara till antnäs och kollade på en bil, då var klockan två typ, minns inte riktigt. Sen efter det åt vi på max. Gott som fan!!! sen for jag och tobbe hem till mig, kollade hockey. Sen klockan sex for vi till jennifer =) var barnvakt åt liv,anton och elias =) var först ute och lekte, sen gick vi in, såg lite film åså.. sen nattade jag anton och liv =p och blablabla.. satt iallafall bara barnvakt i två och en halvtimma och tjänade 200 spänn =p inte dåligt.. men jag gav tobbe en hundring också :) för att han var där och hjälpte till! spelade aldrig bingolotto, rättade den direkt på datorn, hade vunnit en hundring =P De e ju inte så mkt, men alltid bra att ha ändå! nåja, efter det for vi ut en sväng med issa och bäckman:P jag och tobbe köpte lite mat, eller jag köpte kycklingsallad,en cola + snus! Och han köpte en räkmacka, =p Men nu ids jag fan inte skriva mer.. vi hörs imorgon.

HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu