tisdag

hej alla söta!

idag vaknade vi vid halv ett, blev en sen kväll igen =p kom hem exakt samma tid som igår natt, 03.10 .. lite läskigt. det var fan på pricken! haha.. vi var iallafall för det mesta hos joel :b kollade film åde.. var med tobbe,nattis,joel,sara,modig och bäckman =p sista kontraktet tror jag att vi såg, men jag missade typ halva filmen, mina ögon ville inte hålla sig öppna =p haha..

nu är jag hos tobbe, han sitter och äter, och jag tackade nej till maxmat, andra dagen i rad, trodde aldrig att det skulle hända,men fifan vad less jag är på maxmat, vill typ spy så fort jag hör maxmat. blää! Nåja, vi har varit lite överallt, bland annat på pizzerian på tuna, haha.. tobbe har fått jobb där, han ska köra ut pizzor, men även hjälpa till där inne.. haha! hellre de än inget ;) menmen, Var och köpte vit färg till tobbes plank också. så jag antar att vi ska fixa det.. men först ska vi en sväng till joel :b höres sen.. johej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu