tidsfördriv

håller på att ladda en film.. borde egentligen inte ladda ner.. men en film till kan väl inte skada..
så nu tänkte jag göra nå grejs,

Du är tillsammans med? Tobias johansson
Och varför det? för han är underbar och jag älskar han
Har han fått något smeknamn av dig? säger tobbe som man allid kallat han, men även gubben,sötnos,älskling osv;)
Hur länge har ni vart tillsammans? tre år och tre månader på torsdag!
Hur träffades ni? jag gick i sjuan och blev uppraggad av honom på fritidsgården, haha
Kände ni varandra innan ni blev ihop? nja, men jag visste vem han var
Hur gammal är han? 18
Älskar du honom? mest av allt
Har du slagit honom? ja, haha.. men på skoj
Har du roligt med honom? alltid
Har ni sex? klart ;)
Skulle du kunna bo med honom? absolut,
Beskriv honom med tre ord? charmig, omtänksam och sötast!
Vet du nånting om honom? allt typ
Har du gjort ett sugmärke på honom? ja,
Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans? länge hoppas jag
Får han dig att skratta? alltid ;D
Säg två ord hur du känner för honom? love him
Vad för slags filmer ser ni på ihop? komedi för det mesta
Får du fjärilar i magen när du ser honom? det var mer förut när jag var nykär, men nog händer det fortfarande ibland <3
Vad har han för ögonfärg? bruna
Vad är det finaste du fått av honom? måste nog vara dem röda rosorna och ett äkta guldhalsband med ett hjärta!
Har ni samma humor? nja, sådär =p
Planerar ni framtiden ihop? har hänt =p
Skulle han bli en bra pappa? ja det skulle han, om det blev en pojke! haha
Vad gjorde ni senast ni träffades? var på sjukhuset och gjorde abort
Vad gör han när han inte är med dig? skruvar eller är med kompisar
Är du svartsjuk på andra tjejer? nej,
Har ni bråkat nångång? många gånger, haha
Har ni haft ett uppehåll i erat förhållande? förut
Skulle du kunna vara otrogen? har varit det för två år sen en gång, men aldrig mer!
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? en till två veckor kanske
Har ni samma åsikter om saker? nääe
Vem håller i fjärkontrollen? olika
Har ni samma musiksmak? nja, nästan
Är han romantisk? jaa det är han!
Stöttar han dig med dina drömmar och mål? säkert, men jag har inga =p
Har han någon fobi? getingar, haha
Gillar han sport? hockey
 Är han en djurvän? ja
Kan han sjunga? haha, inte det
Spelar han nått instrument? nej,
Kan han laga mat? ja, och han är bra på det
Är han konstnärligt begåvad? neej, haha
 Är han envis? ja det kan man säga ;D
Tycker han om att resa? ja =)
Vad gjorde han som fick dig att gapskratta sist? hahahh, det var en sak.. som jag inte säger hära ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu