söndag

hej alla.. måste be om ursäkt för min uppdatering, men min vecka har inte varit speciellt bra..

har mått så jävla dåligt.. som nog många vet så har jag varit gravid. Men idag har jag legat hela dagen på sjukhuset och gjort abort.. kommer ihåg vad jag sa förra gången, aldrig mer! Men det råkade bli så igen och nu fick jag gå igenom samma skit .. det var jävligt jobbigt. Men jag har ju haft min älskade tobias vid min sida hela tiden! Han var även med idag och var så underbart omtänksam! tack babe!

så det är anledningen till att jag inte har orkat skriva nå.. Ska snart gå och lägga mig, har fått morfin sprutor osv och det känns som att jag fortfarande är groggyyyy.. haha..

min vecka har iaf sett ut såhär:
måndag,tisdag,onsdag - ledig från skolan, gjorde inget spec. Låg hemma och vilade.. var och fiska en sväng med lite folk.. har även varit med tobbe sara och modig och fiskat och paddlat kanot, vilket var fun ^

torsdag - sjukhuset på läkarbesök.. kollade hur långt jag hade gått i graviditeten, 7veckor.

fredag - sjukan igen, för att ta mifegyn tabletten.

lördag - var på piteå dragracing med sara,modig,tobbe och bäckman =) såg när bilar tävlade osv. Sen medans vi väntade in kvällen då de var cruising så blev vi 12 år igen och drog till piteå havs bad, eller vi lekte i leklandet dära.. haha, fyfan vad roligt det var ;) Tävlade vem som kunde springa snabbast igenom hela skiten.. jag förlora =( Men vafan.. det var massa barn ivägen, kunde ju inte springa på dem! haha.. sen drog vi till min moster och var där ett tag.. sen in mot stan =) kom massa bilar där mot 11 tiden på kvällen =D det var rätt kul, träffade mina babes och så! sen drog vi hem vid två.. alla blev så trötta, och min älskling var rätt så full.. och vi skulle ju upp klockan 8 så.. Vi somnade iallafall direkt vi kom hem.. och skönt var det att sova!

nu vet ni att jag inte har dött iallafall! har bara haft det väldigt jobbigt och har inte haft tid att sitta vid datorn =b men jag lovar att börja skriva igen =) Nu sitter jag och dricker cola och äter marabou choklad.. har inte spytt upp det ännu (Y) när jag har varit gravid har jag nästan spytt upp allt jag har ätit, idag var det värst.. har aldrig spytt så många gånger på en dag.. haha.. okej! nu ska vi inte prata om sånt äckligt..

nu ska jag lägga mig i sängen, har längtat efter det hela dagen, får se om jag orkar vara vaken tills 18.00 då jag ska se på paris hilton, my new bff! ur löjligt program.. men ändå roligt att se.. haha =p justja.. ska till tobbes stuga på torsdag :) bara jag tobbe och hans lillebror! hans mormor och morfar är redan där.. ska bli väldigt skönt att komma från luleå ett tag.. då ska vi passa på att koppla av, fiska, mysa, basta och andra roliga saker =) Näfan, kan ju inte sluta skriva.. och ändå ser jag typ dubbelt av det jag skriver.. så det blev ett lite svammel inlägg, aja.. hörs sen :) nu ska jag gå på riktigt.
pussss




Kommentarer
Postat av: ISABEL

Krya på dig gumman :) <3

2009-06-07 @ 16:41:27
URL: http://isabelsconfession.blogg.se/
Postat av: Angelica

Stackars dig, Kan inte vara kul med abort. Kram :)

2009-06-14 @ 17:22:41
URL: http://aaangelican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu