myspys

hej på er alla :)

kom nyss hem till tobbe, fast han for iväg en sväng med nathalie och joel, dom skulle byta fälgar =p så jag ska krypa ner i tobbes säng och äta gotta, och sedan kommer han och myser med mig;) .. nathalie ringde nyss, tobbe var jävligt nära på att krocka.. pga av att nå idioter körde mot rött och blev jagade av snuten.. men nu är dom fast som tur är. Jag vill inte förlora min tobias <3

tänkte inte skriva nått långt inlägg.. ska ju vara bra väder imorgon, vill ju ut och sola i tid, och med det menar jag att jag måste komma i säng i tid.. fastja, måste ju ändå vänta på min snygging ;) <3

hörs hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu