<3

godkväll =) när jag kom hem från skolan idag så skulle jag ju se film, men jag gick ner och spelade gh ett tag (Y) det var ett bra tag sedan =p så det var kul! Sen kom tobbe,modig,issa och bäckman å hämtade mig =p for runt lite, sen hem till tobbe för att han skulle byta stereo till bilen med loga =p Så då passade vi på att äta också :) Sen vid åtta bestämde vi oss för att fara och fiska och sånt.. men bäckman och issa banga, men då skulle vi ändå fara bara jag han å modig.. Men jag bangade också, kändes jobbigt, haha! 

Har iallafall nyss ätit kvällsfika.. så nu ska jag slå på filmen som jag skulle se tidigare, role models tror jag att den hette, så ska ta reda på om den är bra =) Kanske hörs sen..


fan vad jag älskar dig tobias, du gör allting så värt.
du är värd guld sötnos! <3 alltid!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu