i give it to someone special <3

hej :)

ikväll har jag inte gjort så mycket. Tobbe kom till mig vid sju tiden, då for vi till amanda en sväng :) Sen har vi varit hos tobbes mormor å morfar och hälsat på, Det var aslängesen jag var där. Så det var roligt att träffa dom igen =) Sen var vi även på ica för att handla godis och dricka. Sen for vi hem till mig och kollade på DH med min mor. Har börjat se det litegrann nu, brukar inte följa serier så noga. Men det finns ju inte så mycket annat att göra. Nåja, Såg på andra avenyn också såklart. Blev irriterad när inte kitty fick träffa dottern sin. Får hoppas på att hon får det i nästa avsnitt :D Nu ska jag kolla runt lite.. men först lite gamla bilder :) Puss






nu får det vara bra med bilder. Men det är sjukt kul att se på alla bilder från förr. Väcker sjukt många minnen :) nåja, facebook nu sen sussa ;) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu