det är dags för fredagsmys

hallooow,

Nu ska jag ta en prommis till ica =p ska även gå förbi bibblo.. orkade inte fara tidigare. Ska köpa massa gott till ikväll, blir bara att sitta hemma så ;b och efter jag har varit och handlat blir det gomiddag =D haha, men Imorgon kanske jag tar mig ut en liten sväng iallafall. Ska höra vad ela har för planer!

Jag ska inte jobba imorgonl, det skulle komma massa folk från skeå och provjobba dära i helgen eftersom dom ska öppna leos dära. Så det blir nästa helg istället.


nåjo.. Jag skriver kanske nått inlägg sen.
ha en trevlig kväll.. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu