godnatt

nu blir det att hoppa i säng. Klockan är inte ens elva och jag börjar tolv?! men skönt att få sova länge ibland. Tidigare idag har jag och tobbe varit och hyrt två filmer och köpt karra! Det fick bli jon bon jovi är puckad och kenny starfighter :) haha.. så nu ska vi se kenny.. :) Den andra har vi redan hunnit se. Kom nyss hit iallafall, vi gjorde något som vi egentligen inte borde.. åt på max!!! börjar bli mycket nu, haha. Skärpning!

nåja, jag kanske uppdaterar imorgon innan jag far till skolan :)
har turen att få skjuts av min lover!

Pusssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu