praktik - snömannens dagis.

hallåhallå, :) praktiken idag har varit jätterolig. Jag började klockan halv nio=) så klockan sju duschade jag och gjorde mig klar, for till dagiset 08:25 typ ;b När jag kom dit sprang dom omkring och levde om =D haha, sen tog vi på dem kläderna och gick ut och var ute tills det var lunch =) och liv är så söt <333 lillälsklingen! när hon såg mig så sa hon med sitt stora söta leende : HEJ MADDE! :D haha, so sweet! hah, jaja.. jag for hem och åt på lunchen, sen till tobbe och var där tills jag började igen. hehe, och nu på eftermiddagen har vi lekt, ätit mellis, och lekt ännu mera :D haha, men det är synd att jag inte träffade anton ;/ men han är på andra sidan dagiset, men får ta mig en sväng imorgon och säga hej! hihi.. jaja, käkade nyss ett äpple, ska väl äta middag på ett tag, vi äter ALLTID tidig middag, för vi är så hungriga när vi kommer hem från skolan, för oftast så äter man ju inte i skolan.. typ rester? nämen, äckelpeckelmat iallafall =) ikv kanske det blir att fara ut en sväng =b om emma hör av sig =D hon skulle iaf göra det om hon skulle ut för hon ville träffas ;-b najs!!! aja, pusshej


                                             jag&anton <3
jag och gullunge!!!!!!!liv
                                                      liv <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu