måndag

hallåhallå, nu är det måndag igen, men veckorna brukar gå rätt snabbt? iallafall för mig ;) haha.. for till skolan idag vid tio, har även varit på stan och lagt undan en kofta från gina som jag ska köpa img :) annars har jag inte gjort så mycket idag, ska ut sen iallafall. Imorgon kanske jag och älskling ska gå på bio eller fara och bowla, vi blev rätt sugna på att hitta på nå =b så får se vad det blir, och om det blir :) Men jag ska nog ta och slänga upp nån bild, bla på skorna som jag köpte igår i happis =p /MN

ghjhjgkkoko
klicka för större bild.

Kommentarer
Postat av: Ida

Snygga skor :)

2008-09-29 @ 16:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu