torsdag

hej :b For till skolan idag vid tio, hade bild första lektionen, sen biologi och sen engelska =) gick snabbt ändå. Och jag var jättehungrig till lunch, Också var det äckel raggmunkar.. brända dessutom! uäääh, åt någon tugga. haha, Men nu när jag kom till tobbe så åt vi palt. det satt bra i magen =) Senare ska jag på hockey, vi fick gratisbiljetter så vi behöver inte betala denna gång, skönt det =p får gratis kaffe och bulla också ;b jajamen.. och  jag älskar min kofta som jag köpte på gina för någon dag sen, den är väldans skön, och fin! även bra pris, 149kr. Inte alls dyrt. men det känns som att den kommer bli nopprig fort.. så ska försöka att inte använda den för mycket. Aja, nog om det, ska strax fara hem ett tag, fräscha upp mig litegrann, och sen somsagt blir det hockey, bara dom inte förlorar igen. Puss

ni når mig på 0761310848


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu