tröttsam söndag.

tjaa! satt ju barnvakt igår, från åtta på kvällen till fyra på morgonen, haha..fyfan =p fattar inte att jag orkar?  aja, min lillasyster och älskling höll ju mig sällskap=) men sen när jennifer kom hem så for vi hem till mig och sov. skönt det var!
hehe. Vaknade för ett tag sen, för tobbe låg och knappra med telefonen i örat på mig. Han skulle fara en sväng med roboz och hans pappa! och sen ska vi väl hitta på något =) jag har nyss städat och fixat lite här i huset :) då blir mammsen glad när hon kommer hem! undra om bion i stan är öppen på söndagar? hade varit perfa att gå å se någon film :) hihi! jag är så jävla slö idag så jag orkar inte göra någonting, :b men så är det. äh, duschen väntar! hejssss ;-b
jaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu