tisdag

jaani, nu är klockan 23.32.. och jag har inte gjort ett skit idag. vi har bara legat i tobbes säng hela dagen, eller vi har varit och köpt godis åsånt på ica där vid 8.. det finns ju fan ingenting att göra nu i skitvädret=( jaja.. imorgon ska jag med emma på stan, om det nu inte spöregnar.. och tobbe har blivit sjuk. han ligger här brevid mig med 39graders feber.. så risken att bli smittad med förskyldning är stor.. mamma och syster är också sjuka. Kommer aldrig bli av med den här sjukan alltså.. menmen,  jag överlever. åh, jag vill ha ett jobb. ett roligt jobb, så jag kan tjäna nå pengar. för det behövs =) haha.. nåja, vi ska se på tv nu, och jag vill hålla om min sjukling ;) jag är hans superdupermedecin;) haha, icke. nämen seriöst, nu orkar jag inte skriva.. okej, visst jag är tråkig. men jag är fruktansvärt trött. hörs imorgon =D sov gott, pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu