slitet

ja godmorgon! idag mår jag som jag borde =p haha, tung kväll igår alltså. Nämen.. umgicks med massa folk =p trevligt var det =D det blev inge pite för våran del. För vi får inte pengar försän ikv. så vi har bestämt oss för att typ hitta på nått img ist =) Tobbe är sugen på att bowla, så det kanske blir de =D fett kul. Och ikväll ska vi vara barnvakt!!! jag & tobbe, åt liv elias och anton=) mysigt.. ska väl se ngn bra film, äta nå gotta, och köpa cigg så vi klarar oss! men nu ska jag sno tobbes dusch , och sen om ett tag ska jag fara hem och fräscha upp mig lite, Men först ska jag vara lite shyrre med tobbes mormor och morfar =) hihi! men jag kan skriva ikv när jag är hos jennifer. pusstjolllliiii ;>       tobbe <3 , babe!

puss på min mamma för att hon är underbar
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu