onsdag

hejhej :D jag vaknade för en stund sen.. och det regnar inte? haha. vilken chock. =p ikv måste jag göra någonting, fara ut med nå peepz eller nå=P tobbe är ute och skruvar osv :) hehe. jag skulle egentligen på stan med emma idag. Men jag har sovit med ljudlöst, så har inte hört när hon skickade sms. haha =) nåja, på fredagen där vid 12 ska jag med mamma på stan =P köpa nå kläder och nya skor tills på måndag, också ska jag köpa kläder till bröloppet :) det blir fetttnajzzz ;b och en sak som jag är så jävla irriterad över, .. vi måste riva alla jävla golv på övervåningen... för att det har brunnit där under typ, eller det sitter massa jävla lukt. Tycker synd om tobbe, han blir aldrig av med mig ;) hahah. nämen,han är snäll som låter mig vara hära. =) menmen.. på fredagkväll blir det väl lite party också.. sista helgen ju innan skolan börjar =p men ska ta dt lungt iaf :) och sen på lördag blir det barnvakt åt samma som sist, ska tjäna lite pengar :) det är alltid bra. Aja, vi hörs, jag ska gå ut och hjälpa tobbbe och putta pååå =P men jag kan skriva nåra rader senare ikväll, pusss, ha det ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu