första skoldagen

går då iv på språklådan=p det är fan rätt chill :) en klass i en skola ;b skönt, Då kan man plugga iaf, jag kan inte plugga lika bra om det är mycket folk :) men iaf, vaknade halv sju, duschade och gjorde mig klar :) och vid 8 skjutsade mamma mig till ela =p där var vi ett tag, sen begav vi oss till skolan :) dom jag känner i min klass är ju ela,lovisa och amina :) också går en som heter anna där också, lovisas halvsyster :) hon verkar snäll! sen går de ju massa andra freaks, ids inte ta reda på vilka dom är;b kommer väl med tiden.. =p aja, vi får iallafall planera våra tider och lektioner och grejer själva, :b de beoror på vad man ska plugga och hur mycket tid man behöver. De blir nog najs =p nu ropade papi att det var mat. så ska gå ner och äta, ska bli gotttt.... och om ni vill veta så efter skolan gick jag runt på stan i flera timmar med emmalind och andra brudar :) aja, nu måste jag äta, magen vill ha mat :D sen sova.. skriver ikv, pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu