söndag

Gick mycket bra att vara barnvakt igår. Andre kom även dit runt 22 tiden för att mysa lite & säga hejdå. Vi gick ut och badade badtunna åsådär. Han kunde inte stanna så länge men var roligt att han kom förbi iallafall.
 
Idag åkte jag hem runt ett. Sedan har jag suttit med Frida & Rebecka på friends i flera timmar och pratat om allt mellan himmel och jord. Det var riktigt behövligt..
 
Jag & Frida gick även och solade en sväng,
Och sedan gick vi hem till Andre så hon fick föra över alla bilder åså.
 
Nu sitter jag dock här själv. Känns sjukt konstigt när inte A är hemma..
Men jag ska nog klara av att vara ensam i en vecka. Har ju lite att göra.. tex städa ;-)
 
Imorgon jobbar jag bara till ett, så efter det blir det raka vägen till gymmet! ;)
Rebecka har skaffat kort där också så nu kan vi peppa varandra. Skönt att börja igen!
 



 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu